{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کاش زود تر امتحانا تموم شده که باهم حرف بزنیم🫠🥲

کاش زود تر امتحانا تموم شده که باهم حرف بزنیم🫠🥲
دیدگاه ها (۴)

ماشالا هیچ ادیتی از جان نیست باریکلاح 🌚☹️

بچه هااااااااا😭😭😭😭😭😭😭دیوید برک فوت شددددد😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😣😣😣😣...

واکسی خام؟!مردی؟؟واکسی خانمممم؟!!!!!

خوب دوستانمن هنوز هیچ ایده ای برای داستان ندارمو امتحاناتم ه...

بچه ها کیا بیدارن باهم حرف بزنیم

کسی هست باهم حرف بزنیم حوصلم سر رفته

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط