{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

توقع‌از‌آدما ‌رنجه‌اما

توقع‌از‌آدما ‌رنجه‌اما
توقع‌از‌خدا‌گنجه♥️🌹
دیدگاه ها (۰)

♥️♥️♥️♥️

گفت‌جوانی‌رفت‌دنبالش‌نگرد🥀🥀🥀

♥️♥️♥️♥️

♥️♥️♥️♥️♥️

نتیجه‌ی توقع داشتن از ادما فقط ناراحتیه؛❤️‍🩹🫂

ادما ولم نمیکنن برس خدا ب دادام 🐾

از خدا می خوام از این جور ادما جلو شما قرار بده

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط