{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یه فرقی باید باشه دیگه😉✨️

یه فرقی باید باشه دیگه😉✨️
دیدگاه ها (۱)

فقط ارمی میتونه بفهمه😂

🤤

جوابشون واقعن درست و منطقی بود😂یکی نامی رو نجات بده😂

یکی تو ۲۰۲۵:وای این دوتا چقدر رسمی و شیکن حالا ریکشن ما:بلع ...

دختر پسر فرقی ندارهباید چشم سیر باشه...:)

بچه اولم باید دختر باشه البته فرقی نداره برام-

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط