{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

فردا شنبه ست 😭😭😭😭

فردا شنبه ست 😭😭😭😭
آخه کودوم آدم خری شنبه
و مدرسه رو درست کرد؟ 🤬😠
دیدگاه ها (۵)

هی استاپیت، 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😍

نرمال؟

حرف تمام دانش اموزان شب جمعه چون فردا یعنی شنبه باید برن مدر...

اخه یکی نیست بگه بچه ی ادم مگه مرض داری اینا رو میبینییی

⭕️ این روزهارو پیش بینی کرده بودیمدرست زمانیکه مجلس قالیباف ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط