{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بی دون دون راهی نیست برگردی؟ ولی توهم تنهامون گزاشتی🥺💔

بی دون دون راهی نیست برگردی؟ ولی توهم تنهامون گزاشتی🥺💔
دیدگاه ها (۲)

حس و مود هروز..

تنها جایی ک میتونم همیشه داشته باشمت تو رویاهامه✨:)!؟

ولی اگ سورنا بره رپ فارسی تموم میشع🥺❤️‍🩹

دوستان معرفی میکنم یونجون کوچولو کراش جدیدم😂😭💜🥹

میسپارمت به خاطراتم🥹چون دیگه قرار نیست برگردی🥲

هیچی بهتر از این نیست که برگردی بع ورژن قبلی ......

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط