حکم تجدیذنظر
#حکم_تجدید_نظر
شاید کمتر کسی گمان میکرد که اولین تجربه ی سینمایی محمد امین کریمپور، یک فیلم تلخ و گزندهی اجتماعی باشد. شاید بسیاری از آنها که دنبالکنندگان فعالیتهای اینستاگرامی وی بودند، انتظار ساخت فیلمی در ژانر کمدی را داشتند. ژانری که میتوانست کریمپور را در گیشه نیز به توفیق بیشتری برساند. او اما آگاهانه مسیری دیگر را برگزید تا حضوری جدیتر در عرصهی سینما داشته باشد. حضوری که به لطف همکاری همه جانبهی رضا کریمی و البته همراهی آزیتا موگویی، به عنوان کار اول یک فیلمساز جوان، قابل قبول و آبرومند از آب در آمده و حواشی و انتقادات پیش از ساخت فیلم را کمرنگ و بیاثر جلوه میدهد. فیلمی که مرتضی غفوری را به عنوان مدیر فیلمبرداری به خدمت گرفته و از هنر تدوین بهرام دهقانی و خلاقیت فریدون شهبازیان در ساخت موسیقی متن بهره برده
#ژاله_صامتی #آرش_عدل
شاید کمتر کسی گمان میکرد که اولین تجربه ی سینمایی محمد امین کریمپور، یک فیلم تلخ و گزندهی اجتماعی باشد. شاید بسیاری از آنها که دنبالکنندگان فعالیتهای اینستاگرامی وی بودند، انتظار ساخت فیلمی در ژانر کمدی را داشتند. ژانری که میتوانست کریمپور را در گیشه نیز به توفیق بیشتری برساند. او اما آگاهانه مسیری دیگر را برگزید تا حضوری جدیتر در عرصهی سینما داشته باشد. حضوری که به لطف همکاری همه جانبهی رضا کریمی و البته همراهی آزیتا موگویی، به عنوان کار اول یک فیلمساز جوان، قابل قبول و آبرومند از آب در آمده و حواشی و انتقادات پیش از ساخت فیلم را کمرنگ و بیاثر جلوه میدهد. فیلمی که مرتضی غفوری را به عنوان مدیر فیلمبرداری به خدمت گرفته و از هنر تدوین بهرام دهقانی و خلاقیت فریدون شهبازیان در ساخت موسیقی متن بهره برده
#ژاله_صامتی #آرش_عدل
۸.۶k
۰۴ بهمن ۱۴۰۱
دیدگاه ها (۳)
هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.