{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اینجا سارپ به رابطه بین اسیه وعمر حسودی میکنه سارپ هم میگ

اینجا سارپ به رابطه بین اسیه وعمر حسودی میکنه سارپ هم میگه حیف که یه مدتت از هم دور میمونن😢
دیدگاه ها (۶)

بنظرتون شنگول اینجا گل نکشیده 😂

رو کی کراشی؟😂

دو قلو هاقبول دارین کلا همشون یه خواهر و برادر هم سن خودشون ...

💯عمر✨🔥

#سناریوبلولاکBlue lock موضوع : وقتی حسودی میکنن؟ 𐙚ایساگی یوئ...

چجور دوست پسری براتون میشن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط