{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اینا که غمگین نبودن پس چرا من گریم گرفت؟!!

اینا که غمگین نبودن پس چرا من گریم گرفت؟!!
دیدگاه ها (۴)

هیچکس..:)

اینا بچه نبودن مگ_

اینا فقط کارتون نبودن ، خاطراتی بودن که ماها باهاش زندگی کرد...

اینا همونایی نبودنکه;میگفتن جمهوری اسلامیبه; حیات ِ وحش اسیب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط