{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اینو از من بپذیرید 😂

اینو از من بپذیرید 😂
خیلی این سبک ادیت رو دوست دارم از این سبک زیاد میزنم 🗿😂
نظرت در مورد ادیت ؟
دیدگاه ها (۵۷)

ببخشید که بد شد این اولین ادیت انیمه ای که با الایت موشن زدم

تمرینی زدم می‌دونم خوب نشد 😅نظرت در مورد ادیت ؟

خیلی بد شد😂(تمرین زدم دارم یه سبک جدیدی تمرین میکنم)می‌دونم ...

https://wisgoon.com/p/B04N4EGCZG/آرت این بشر خداس خیلی حال ک...

این ادیت از آهیون رو خیلی دوست دارم 😆

این ادیت از هان رو خیلی دوست دارم 🤩

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط