{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

فک کردی ننته؟؟

فک کردی ننته؟؟
دیدگاه ها (۰)

من همیشه نینی ام😝

ما یبار اسانسور بازی کردیم وسطش برق رفت

خب گزارش ها حاکی از اینه که من قراره تابستون کمتر آن بشم.( ت...

ثبات شخصیت خود منم. ریری گوش میدم، تهی گوش میدم، یانگ صادن گ...

چی فک کردی؟

فک کردی از قلبم رفتی؟؟!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط