{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

شاید عشق اولم اینطور پیش می‌رفت بهتر میشد

شاید عشق اولم اینطور پیش می‌رفت بهتر میشد
دیدگاه ها (۱)

کسی که میخواد با من دوست بشه بیاد پی

اعتماد داشتم

حق باهاشه

من فقد تنهام

نمیدونم شاید اینطور باشع

کاش میشد عضوش باشم......این گروه و می خواممم از گروه پسرش تو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط