{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ولی غم مرور با هیچی کم نمیشه 🫠

ولی غم مرور با هیچی کم نمیشه 🫠
دیدگاه ها (۱)

به زودی..... من قهرم بازم نمیتونم برم اه 🥺

استوری جابر اکبری( کسی که توی عکس مشاهده میکنید ) 🦋بازم رفته...

حس نو......🦋

اصن اسکار حق ترین کلیپ رو باید به این داد ✨

ای باباعمه باید حمایت شن بجز من داداش لایک کن فالو کن منم ای...

ولی هیچی دژاوو نمیشه

چرا هیچی پست نمیشه.-_-

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط