{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کاش این اتفاق نمیافتاد گل من هعی ولی باز متاسفم

دیدگاه ها (۰)

به سلامتی اون داشم که همیشه کنارم بود اگه نبود نبودم

حتی با نزدیک ترین کسامون

به دیدن تو میام https://wisgoon.com/tahaoooooo1388

هعی.....🥀🖤بنده این اتفاق واسم افتاده🥲❤️یجوری افتاد که دیگه ا...

متاسفم اما من دیگه برنمیگردم تا اتفاق بعدی 😂

هعی کاش اینجوری میشد💔💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط