{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دعای ارامش به تمام قلب پاکها وغم دیده ها دارم

دیدگاه ها (۱۳)

سلام های گرم به همه همراهان خوش قلبم

هیچکس این دنیا پادشاهی نمیکنه اخرسرخداست که میماند

هرکی با محبت وعشق خودش پیروزنبرداخلاقی خودهست

هیچکس حق دخالت به عشق پاک ندارد

قلب شکستمو کی دیده؟

قلب شکستمو کی دیده...

دیده شده در میدان نبوت تهران.با انگشتاش دعای عرفه رو لمس می‌...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط