{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چرا من همشون رو درک کردم

چرا من همشون رو درک کردم
دیدگاه ها (۷)

هنوز اهمیت میدن اما فاکیو :)

خود تو :)

یه کاش هم شماها بگید:)

همیشه اهنگ کنارم بوده :)

واقعا درک کردن همشون کار هرکسی نیست ....

بالاخره ویدیوشون رو دیدم...اون ویدیو های نیما هم دیدم...واقع...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط