{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خیلی دوست داشتم که دستای تو

خیلی دوست داشتم که دستای تو
همیشه مال من باشهههه
اما بدون تو شبا فقط میکردم
داعما ناله میخوام بشین و گریه کنم
ولی کنذفایده ندارههههه
چون اینو میدونم که با تو بودن
یه رویای محاله💔🖤😢
دیدگاه ها (۴)

وضعیت کسایی که عشق ابدی میبینن

دیر میفهمی زندگی نکردی و شش دنگ حواست به چی میشه ها بوده

خیلی دوست داشتم ک دستای تو همیشه مال من باشه 🥲

خیلی دوست داشتم که دستای تو همیشه ماله من باشه✨️🐚# نیلوفر آب...

سلام‌بچه ها خوبین

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط