{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کراش خیلیامون ایشونه ولی باید باهاش خداحافظی کنیم🥺

کراش خیلیامون ایشونه ولی باید باهاش خداحافظی کنیم🥺
دیدگاه ها (۰)

کیدراما دیدن بهترین لطفی بود که در حق خودم کردم☘️🥺✨

اون کتاب باعث گریه ی خیلیا میشه🥀

خیلی ساده این😄

😃💔

چه کنم یکی از کراش هام ایشونه

.‏هایده عزیز، ما حتی روز های روشنی هم ندیدیم که بخوایم باهاش...

مگرنه باید با زندگی هامون هم خداحافظی کنیم ..

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط