{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ارباب زندگیم ،

،،،🥀🥀🖤🖤💔💔
دیدگاه ها (۳)

به علی بگو خیلی وقت مارا نمی طلبه🖤🖤🖤

اصغریم لای لای 🖤💔💔💔💔🥀🥀🥀

کنج خرابه،😭😭🥀🥀

🖤🖤🖤

منو این همه غم، ارباب اربابببرم به حرم، ارباب ارباب نفس نفسِ...

ادیت انیمه

اللهم ارزقنا کربلا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط