{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کسی که بخواد بره می‌ره

کسی که بخواد بره می‌ره
حالا تو هی به خودت بچسبونش
دیدگاه ها (۰)

نصیحت کردن به ما نیومده چون حرکاریم کنیم آخر آدم بده ایم

ولی من احمقانه دوست دارم و این خیلی عجیب است

به تمام کسانی که مون بین رو میشناختن تسلیت میگم #نفر_بعدی_در...

اولین پارت رو گذاشتم میتونید ببینید https://wisgoon.com/fggu...

دوری از کسی سخت وقتی که بخواد بره سربازی🥺

حالا هی نیا تجمع، کی ضرر می‌کنه؟ من یا تو؟ قطعا تو.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط