{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چرا تو ایران بدنیا اومدیم؟:/

چرا تو ایران بدنیا اومدیم؟:/
دیدگاه ها (۳۴)

ماما👀

بچگیش...

بای..‌.🚶🏻‍♂️

ماما👀

تولدت مبارک

فقط بخاطر اینکه تو کشور اشتباهی بدنیا اومدیم😂...

سرنوشت مسی و رونالدو، اگه توی ایران بدنیا میومدن😁

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط