{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

🙂ولی باید سختی های بزرگیم بکشی

🙂ولی باید سختی های بزرگیم بکشی
دیدگاه ها (۰)

🙃💔

😳😖وای

من اینطوری زنده میشم تیکه تیکه بدنم جمع میکنن میزارن تو دسگا...

😆یوکی و هاکورا و من😅

‹ باید زحمت و استرسشو بکشی✌️🏼 ›

چقدر بده بیشتر سنت سختی بکشی بخاطر دلت. کاش دلم سنگ بود منم ...

سلطان هم که باشی باید ناره عشقتو بکشی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط