{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

میخوام برم پا ندارم

میخوام برم پا ندارم
میخوام بمونم جا ندارم...
😶‍🌫️😶‍🌫️😶‍🌫️😶‍🌫️😶‍🌫️😶‍🌫️😶‍🌫️😶‍🌫️
دیدگاه ها (۰)

❤️‍🔥

خیلی آهنگ خوبیه🤧

ونگوک🌻

🌼🌼

دقیقا اونجاییم که شادمهر میگه

میخوام اون جسارت رو برم ولی حوصله ندارم:/

بمونم یا برم💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط