{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سلامتی اون ک رفت بزنیم اسمشو داد بزنیم💔

سلامتی اون ک رفت بزنیم اسمشو داد بزنیم💔
دیدگاه ها (۰)

؟؟؟؟

فقت باسه همینه

من تنها نیستم من غم رو دارم

((:سلامتی اون که رفت بزنیماسمشو داد بزنیم:))

سلامتی اونکه رفت..🍻بزنیم اسمشو داد..💔ولی لبخندات از تمام دار...

پریا حامدی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط