{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خودم دسته دومم⁦ಠ◡ಠ⁩

خودم دسته دومم⁦ಠ◡ಠ⁩
دیدگاه ها (۱۷)

یه بیعشور به خودش چاقو زده درد داره چی براش خوبع از درد داره...

من دسته دومم😂شما چی؟

سومی ناهو اسم اون یکی کی بود (ಠ⌣ಠ)

من که جزو دسته ی دومم...🤠تیک تاک چی بود اص_😻💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط