{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

طنز و سرگرمی ll.sang_del.ll 47546163

دیدگاه ها (۳)

آخرشم میگه بابا گرمه هوا واس چی میپرسم😂😁

راننده‌ی پراید خدا احوالپرست باشه❤🤲🏻

بازم خوبه اوراقی میخره هزینه سفر و خورد و خوراکشونم جور میشه...

#پست_جدید #طنز #کلیپ_طنز #طنزینه #طنز_شاد_خنده_دار

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط