{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دوروک چه خوب که آدم شد😅😅

دوروک چه خوب که آدم شد😅😅
دیدگاه ها (۲)

غیرتی بودن عمرو نگاه😤😅

🥺😔

ادم خوب؟ یا احمق خوب؟ هوم؟

قطعاا ادم منفی تو هر جا باشه میرینه به حال اون جمع و بلعکس ا...

نمیدونم ادم خوبیم یا نه ولی ...ولی می خوام نهایت تلاشمو بکنم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط