{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نه بابا ضایع چیه...

نه بابا ضایع چیه...
دیدگاه ها (۴)

چقد من سر این گریه کردم🥲💔دلم براشون تنگ شده بود...جیننیییییی...

علاوه بر طنز بودنش چقد دارکه🗿🤦🏻‍♀️

یاح یاح😂🤲🏻کارنامه زبان‌و‌شدم ۹۶اخه چراعععععععععععععععععععععع...

😂🤲🏻

نه بابا مسخره چیه

نه بابا ناراحت چیه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط