{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دعا میکنم معنیش رو نفهمید چون رو آهنگش کراش دارم😂

دعا میکنم معنیش رو نفهمید چون رو آهنگش کراش دارم😂
دیدگاه ها (۱۳)

اصن بهترین شیپ🤣

دلم برای لایو های نصفه شبی جونگکوک تنگ شد🥲

هن؟ چیشد؟ نامجون جین رو میخوره؟؟؟استغفرالله🚶‍♀️🚶‍♀️نبابا من ...

با افتخار جام خرشانش ترین دختر جهان رو بهش میدمدست بزنید👏👏جو...

رو اهنگش کراش زدم🤓

هم صدای خوانده خوبه هم معنیش هم اهنگش

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط