{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو ارتفاع

تو ارتفاع
همچیز را دقیق میبینی
همینتور هم زندگیت را که خیلی تاریکه🖤🌙
دیدگاه ها (۰)

تو گ💩ه خوری

انسانیت هنوزم زندس😊

بی تی اس رودوست دارم:)

اسم مادر بزرگتو بگو

راست میگه تو همچیز تمومی🥺❤️😂

اینا توت فرنگی ان ولی اگه تو لیمو میبینی یعنی خیلی خوشگلی*

خیلی حال میده یکی یکی اشغال های زندگیت خودشون برن تو سطل اشغ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط