{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بودن و نبودنت

بودن و نبودنت
هیچ فرقی ندارد
به جز سوختن قلب من ...
دیدگاه ها (۰)

گریه بسه بخند یکم... (:

دلم میخواد زندگیمو بدم دست یه آدمی بگم یه لحضع نگه دار بعدش ...

• '‌بِـچَسب به غُـرورِت تَـهِش هَـمه𝐌𝐢𝐫𝐧 🪽🖤

بمیرد دلی که ز پی بی وفایان تنگ شود‌‌>>:

آدم بودن عبارتِ قشنگیه !چون فرقی بینِ زن و مرد نمیگذارهقلب و...

سوختن صهیونیستها

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط