{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مرورگر شما از پخش ویدیو پشتیبانی نمی‌کند.

مرورگر شما از پخش ویدیو پشتیبانی نمی‌کند.

تولدت مبارک رفیقم دوست داشتم خودم واست جشن بگیرم ولی دورم

تولدت مبارک رفیقم دوست داشتم خودم واست جشن بگیرم ولی دورم ازت الهی دورت بگردم هیچ وقت غم نبینی
دیدگاه ها (۳)

https://wisgoon.com/bts_bora

استایل کنسرت برای عکس برداری

دلمم واست تنگه :)مخاطب؟ داره ولی اون ویس ندارهببخشید اگه یبا...

من یک نفر رو ناراحت کردم ، اون بانوی زیبا میدونه کیه خواستم ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط