{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

شما کدومین؟😊😁

شما کدومین؟😊😁
من خودم که نوع اولم البته که از نوع دومم خوشم میاد و یکمم از دومی هستم ولی بنده از نوع اولم😁
دیدگاه ها (۳۶)

من همونیم که پیام میده و میخونه🙂😅شما کدومین؟

😂😌

چه خوبم میرقصن لامصبا😂

هعیی.....من خودم دومی هستم شما کدومین؟

من ENFP هستم آنقدر خوشم میاد از تایپ شخصیته خودم شما چی هستی...

کدومید؟خودم نوع اولم😀✋🏻

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط