{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

:)......

:)......
دیدگاه ها (۰)

چشاش....رینگاش.....رنگش....

یه مشت کصشعر....یه مشت حرف چرت و پرت....ک تهشتهشتهشو همتون م...

.....

بی نوایان.....اقای ژانوال ژان....

......مخاطب ؟نمیدونم خودممشاید اصلأ مخاطبی نداره.....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط