{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ولی هفتمیا امسال خیلی فاز برداشتن

ولی هفتمیا امسال خیلی فاز برداشتن
قراره به زودی قاتل بشم .
دیدگاه ها (۴)

یعنی میگید من براش نمیرم؟

من این ورژن رو بیشتر ترجیح میدم

سلامی دوباره......نمیدونم چرا ولی یهو احساس کردم شاید از این...

چیزی نیست فقط ماژیکشون رنگ نمیده.....مگه نه؟(مغزم:گوه نخور س...

به زودی دهن خیلی ها قراره سرویس بشه...

قراره شهید بشم !)

من قراره مامان بشم🥀

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط