{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ولی من هنوز کم نیاوردم..

ولی من هنوز کم نیاوردم..
دیدگاه ها (۴)

ولی من سر گذشته پین یه هفته داشتم گریه میکردم.. 💔💔

طنزززززز بخولیددددد

یکی از گادترین جنگ های ناروتو...

مرا کاشت و رفت،من هم کم نیاوردم و سبز شدم..!🌿

فک کنم خیلی وقته کاپسلی نیاوردم براتون😊

از دشمن هم شانس نیاوردم 🤦🏻‍♀🤣 ؛#پخلوی | #طنز

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط