میشه اگر فنم هستید < 💘 > کامنت میذآرید ؟
میشه اگر فنم هستید < 💘 > کامنت میذآرید ؟
مينشینم و بٵ خودم حرف میزنم نهٔ براي
ڪسي ڹه برای ثبت ڶحظهاي فقط
براي اینڪہִ حضور تو را در سڪوت نفسم حس
ڪنم دسٮهایم پڔ از توست
و گاهي تࢫ را در خیال أنقدر نزدیك میبینم ڪہִ
نفس کشۑدں یادم ميرود
⠀⠀ ⠀⣾⣿⣦⣀⣴⣿⣷
⠀⠀ ⠀⠛⣻⣿⠛⣿⣟⠛
⠀ ⠀ ⢠⣾⣿⡏ ⠀⢹⣿⣷⡄
⠀⠀ ⠀ ⠀⡟ ⠀⠀⠀⢻
𔒌 𔒌 𔒌 𔒌 𔒌 𔒌
مينشینم و بٵ خودم حرف میزنم نهٔ براي
ڪسي ڹه برای ثبت ڶحظهاي فقط
براي اینڪہִ حضور تو را در سڪوت نفسم حس
ڪنم دسٮهایم پڔ از توست
و گاهي تࢫ را در خیال أنقدر نزدیك میبینم ڪہִ
نفس کشۑدں یادم ميرود
⠀⠀ ⠀⣾⣿⣦⣀⣴⣿⣷
⠀⠀ ⠀⠛⣻⣿⠛⣿⣟⠛
⠀ ⠀ ⢠⣾⣿⡏ ⠀⢹⣿⣷⡄
⠀⠀ ⠀ ⠀⡟ ⠀⠀⠀⢻
𔒌 𔒌 𔒌 𔒌 𔒌 𔒌
- ۱۲.۱k
- ۲۴ اسفند ۱۴۰۴
دیدگاه ها (۳۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط