{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

qwertyuioertjkknhgvfv 40701435

دیدگاه ها (۰)

عاشقتم نفس

مورفین فقط صداش... 🥹

هرکی یه غمخوار داره... یک پناهیی که درددلاشو یواشکی بهش میگه...

آرزوی کودکیم بود ببندم اورا تا توانم بعد عاشورا ببینم لب خند...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط