{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کاش مُرد بی انکه مادر بفهمد 🖤😅

کاش مُرد بی انکه مادر بفهمد 🖤😅
دیدگاه ها (۱)

ما بریم خیلیا خوب میشننترس اون روز هم میرسه 🖤🥀

هر وقت عشقت مایه سرم 🖤

کاش باجی نمی مرد

کاش نگاه های مادر زیر نویس داشت

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط