{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

از کجا رسیدیم به کجا ...😔

از کجا رسیدیم به کجا ...😔
.
.
#ایران
دیدگاه ها (۱۴)

صلی الله علیک یا اباعبدالله الحسین علیه السلام✋❤😢

فقط آخرش که میگه : دریاب ضعیفان را...در وقت توانایی...:) #حا...

▶️ در فتنه‌ها و شدائد آخرالزمانی؛ می‌توانید منتظران واقعی را...

من زاده ایرانم وآزاده وآزاد.👌#ایران_من🇮🇷

شایدم رسیدیم🙃

رسیدیم مشهددددددد💓

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط