{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دیگه هیچی قشنگ نیست 🥀🙃

دیگه هیچی قشنگ نیست 🥀🙃
دیدگاه ها (۶۹)

هعی 🙃🥀

رگ دست زیاد داریم ولی مهم. آدمشه که چطوری ازش استفاده کنه مث...

آسمانه ماهم خدایی داری غمی نیست 💯💯

آره سیسی...

هیچی اونجوری که باید نیستغذاها دیگه خوشمزه نیستن قهوه دیگه ا...

دیگه هیچی مهم نیست... دیگه نه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط