جین عزیز!
جین عزیز!
دیشب که از پنجره به آسمون تاریک نگاه میکردم، ستارهها رو دیدم که از هر وقت دیگهای بیشتر میدرخشیدن.
از زمانی که مرخصی گرفتی از آسمون، دارن بهترین خودشون رو برای ارائه میذارن.
ماه زیبای من، به زودی برگرد تا ستارههات به دورت بگردن و ما مدهوش بشیم از ترکیب این زیبایی🌙🌌
دیشب که از پنجره به آسمون تاریک نگاه میکردم، ستارهها رو دیدم که از هر وقت دیگهای بیشتر میدرخشیدن.
از زمانی که مرخصی گرفتی از آسمون، دارن بهترین خودشون رو برای ارائه میذارن.
ماه زیبای من، به زودی برگرد تا ستارههات به دورت بگردن و ما مدهوش بشیم از ترکیب این زیبایی🌙🌌
- ۳.۰k
- ۰۱ مرداد ۱۴۰۲
دیدگاه ها (۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط