{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من رفتم بمیرم....

دیدگاه ها (۰)

ولی......

ولی سوجون......

نمیتونم فراموشت کنم بفهم:》

افتادم تو دام عاشقی....

...

من رفتم بمیرم🗿🤌(خدایا محوم کنننن)#بی_تی_اس⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢀⣾⠏⢿⣆⠀⠀⠀⠀⠀...

اصن من رفتم بمیرم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط