{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وقتی نمیتونی باهاشون باشی و دنبال بهونه ای

دیدگاه ها (۰)

یاشار

بی قرارم

خیلی بده وقتی شمارشو داشته باشی ولی نمیتونی بهش زنگ بزنیییی....

که نمیتونی باشی پس سیکتو بزنننن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط