{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

:)

:)
دیدگاه ها (۰)

کاش یکی مثل اینا برای منم گریه میکرد

بله ادیتم

هعیییی

حق

اگر قرار است لبنان و تنگه هرمز را به حال خود رها کنیماگر قرا...

#مرگ_بر_آمریکای_مردم_فریب_زورگو✊️✊️✊️✊️#نه_به_تضعیف_ولایت_فق...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط