{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ادیت جدیدم اسکی ممنوع

ادیت جدیدم اسکی ممنوع
میدونم بد شده چون من ادتاتم افتضاحه و کسی باهاشون حال نمیکنه پس بهتر دیگه ادیت نزنم
خدافظ
دیدگاه ها (۱۱)

آخرین لحظه ۹۹۹ تایی مون

وای خدا نینی مون 🥹

اینم از شوگا..تروخدا نظر بدید اگه بد شده دیگه ادیت نزنم

ادیت خودمه ولی حال نداشتم خیلی بد شده میدونممایل به فالو؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط