{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خیلی وقت پیش یه عمویی لاستیک آتیش زده بود میگفت خامنه‌ ای

خیلی وقت پیش یه عمویی لاستیک آتیش زده بود میگفت خامنه‌ ای تسلیم شو...
دیدگاه ها (۸)

اینجوری من پاله میشممم🤣🤣🤣

باور بکنی یا نکنی من بی تو میمیرم...

جهت خنده😅😃🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷

🤣🤣🤣🤣🤣

یه دعای خیلی قشنگ 🌱الهی لاستیک نگاهتون‌توجاده ی شهدا پنجر بش...

فشاری بشین بازم میزارم یه مهر ماهی هیچ وقت تسلیم نمیشه😏

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط