{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

منطقی که آدم بزرگا براشون درکش سخته......"

منطقی که آدم بزرگا براشون درکش سخته......"
دیدگاه ها (۳)

خسته از خانواده های شیطانی......"

منطق......."

خسته از آدم های جنی و نچسب......."

منطق...."

اینقدر درکش سخته؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط