{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دردناکیش اونجاست که

دردناکیش اونجاست که
از چشمات بیوفته ولی
از دلت نه 🙂🙂🙂🙂🙂
دیدگاه ها (۰)

تو پیشش خوشحال باش گور پدر حال بد من 🙂🥀

وقتی بخاطرش از کل دنیا میگذری و بخاطرش ازت میگذره 🙂

ای کاش کور بودم و نمیدیدم ک تو اینکار رو باهام کردی 😅💔

🥺ولی من فقط میخاستم کنارم باشه

Me

درد اینجاست که آدمیزاد روی زمین تنهاست.و بزرگترین دوراهی اون...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط