{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

زندگیم رو تو چشمات دیدم.......

زندگیم رو تو چشمات دیدم.......
دیدگاه ها (۲)

هیمممم... میدونم بد شد ولی بگین که چطوره؟تازه درستش کردم

گایز جواب ناشناس ها رو تو استوری گذاشتم البته قبلا به بیشترش...

کاشکی واقعا میخوندش🥲🤤توصیه میکنم با هنزفری یا هدفون گوش کنید...

هعی.... ادمینتون از دست رفت🥲الان روحش داره تایپ میکنه🥲😅

ولی زندگیم غرق شد تو چشمات🥀🎀🩷M

چشمات همه ی زندگیم بود🤎

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط