{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ادم باش اوکی؟

ادم باش اوکی؟
دیدگاه ها (۵)

عالیه....

حسودی کلمه بچه گونه ایه عزیزم من بنزین میریزم رو کسی که بخوا...

مخاطب؟داره😃

حیف....👍🏻🙂

.از کسی ک ذاتش خرابه انتظار ادم بودن نداشته باش...👌🏻

تبدیلم کردنن به این ادم ی ادم سرد با اطرافیانش

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط